fredag 1 april 2011

Roliga dagen

Påminn mig om att ska jag någonsin outa att jag är preggo (alltså förutsatt att jag nu skulle vara det), nyförlovad eller ska spränga ett nygammalt skepp, så ska jag göra det på första april. Charmen med dagen försvinner ju när alla vet att det är ett skämt så jag tror att den enda chansen att lura någon på riktigt är att helt enkelt lura dom att man luras. Alla skulle näe du skojar det är ju första april hur dum tror du jag är? Och jag bara näe det är sant! IN YOUR FACE.
Det vore superkul.

Speciellt om jag skulle spränga Götheborg.

2 kommentarer:

Linda sa...

Roligt skämt! Ang sovtröjan: Visst har du fått låna den när du nattat över? Den är så trasig nu att den snart ÄR ett enda stort hål. Är nervös varje gång jag måste tvätta den.

hannah sa...

jaa den är himla mysig!