tisdag 12 april 2011

Helgen

Har haft finbesök hela helgen och alltså inte hunnit med varken pyssel eller att lösa några stora världsproblem. Mina föräldrar landade på torsdagsmorgonen och åkte hem igår, himla trevligt. Nu när min lb bor här i staden var det bara storebror som saknades för att familjen skulle vara fulltalig. Hursom har vi mest ätit känns det som, himla gött detta med mat. Men jag har också fått ett finfint sommartyg med blommor på och lite klipp och klistra-grejer som jag planerar att sätta tänderna i (rättare sagt saxen då)!

I övrigt har jag hunnit smaka marabous nya choklad med maräng och nötter, gott! Kanske ej fem fyrar men tre iaf, den finns ju än så länge inte i tvåhundragrams vad jag förstår och det drar förstås ner betyget.

Nåja. Känns lite tomt här nu när vi bara är två igen, är extremt svårstartad idag. Ska äta ett äpple och försöka ta mig samman.

2 kommentarer:

j sa...

red delicious?

hannah sa...

ja precis det var faktiskt det! svårt att nöja sig med fuläpplen när man fått smak på livets goda