tisdag 18 januari 2011

Om det är ok med dig

Skickade iväg en liten födelsedagspresent till en annan av mina favvosar med, älskar denna tjej mer än livet självt alltså. Bland annat att det är så lätt att göra dumheter i hennes sällskap, alltså inte att hon är värsta uppviglarn, utan för hon säger bara att allt är okej. Och det kan vara rätt skönt när man som jag, i ärlighetens namn, har en tendens att bete mig som om jag hade både en och två pinnar någonstans där bak och måste överanalysera, ångra och älta precis allt jag gör. I alla fall:
Den är sydd i en tunn bomulsstrikå, så tunn att den nästan är genomskinlig. Tänkte att det skulle passa bra då jag vet att mottagaren ska glassa på stranden inom kort. Båten har jag målat med textilfärg och pensel. Skulle vilja komma på nåt bra sätt att göra mer regelrätta tryck utan att riskera att färgen läcker ut på sidorna. Men tills dess håller jag mig till penseln.

Åter till sjukstugan. Jag är vid gott mod men det verkar snorproduktionen också vara. Kurerar mig med glass och NKOTB-Didn't I blow your mind this time?

Och just det, allmän fråga apropå glassen: Har ohoj gjort nåt med chokladsåsen? Tycker den smakar konstigt sen de bytte förpackning?

6 kommentarer:

Linda sa...

HALLÅ ALLT ÄR HELT SNURRIGT NU SEDAN KOSMOS STRULADE TILL DET MED STJÄRNTECKNENA!!!!

hannah sa...

Det har jag missat? Är det det som hänt med chokladsåsen alltså? Attans jävla skit

j sa...

en annan bra sak med tröjan var ju att den gick in i ett litet kuvert när du skulle skicka den! tunt tyg!

hannah sa...

ja det var bra!

döh sa...

Ok, kommenterar alltid med viss fördröjning, det är ba fatt jag är inne i en hata internet period. Bra dock ibland att du påminner om blöggen din på fejjan. Ok, kanske inte behöver säga hur mycket jag älskar detta plagg. ps det är OK med mig och inatt tar jag av mig min string! Puss /Jotri

hannah sa...

hehe gullis det är bra att du gillar den det gör mig så glad! känns förövrigt fräscht att göra reklam för sin blogg på fb när man är över 15, känner mig bekväm i den rollen ja! kan höra dig sjunga nu i mitt huvud, striii i i ih ih ing! puss och kram