onsdag 12 januari 2011

Bästisar och rumpfjärilar

Denna vecka är något av en födelsedagsvecka, tre av mina bästa bästizar fyller år! Nu bor bara en av dem i samma stad men ändå. Back in the days var det inte superkul att de skulle hålla på och fylla år i januari speciellt inte det året de fyllde arton. Jag hade nyss (i oktober) fyllt sjutton och kände bara en enorm avundsjuka. Jag hade fortfarande ett år framför mig av utköpning och leglånande och kunde inte riktigt glädja mig för deras skull.
Jag är inte födelsedagspresentgivartjejen direkt, oftast blir det inget alls till de flesta, men den här skickade jag till Linda så hon kan mysa runt i den hemma i Uppsala:

Använde paljettband för att göra den lite skoj!
Tycker så hemskt mycket om Linda och det är så satans tråkigt att vi inte kunde fira tillsammans, dricka lite vin, äta lite tårta osv. Den bästa (och sämsta) födelsedagspresent jag fått av henne var en gång när jag fyllde år och bland annat fick ett par stringtrollor, alltså själva grejen var att där själva rumpsnöret mötte linningen satt en liten glitterfjäril, helt bisarrt ju! Använde de aldrig tror jag, men antar att själva tanken var att man liksom låter de sticka upp lite ovanför byxorna som sig bör vid stringbruk och då syns ju fjärilen! Genialt osmakligt!
Hon är typ den finaste människan på jorden.

1 kommentar:

Linda sa...

haha jag dör av skratt