söndag 13 mars 2011

Varje gång jag ser dig exploderar det någonting inom mig (det räcker att du ler mot mig så kapitulerar jag)

Angående mellon:
Ringde på Linda upprepade gånger, kom bara fram en endaste, det var freakin röstkaoz känner jag!
Är så förtjust i Linda Bengtzing så jag tror att om hon visste skulle hon tycka att det var en aning obehagligt.
Förövrigt är jag ändå nöjd, speciellt att hon inte kom sist. Älskar när hon sjunger "det känns som om allting är upp och ner" och så vänder kameran allt upp och ner! Trickfilmning liksom! 

Sen är jag aningens besviken att det ej blev ett klädbyte, men det kan jag ta för jag vet ju att det strulat till sig förr. 
Däremot är jag riktigt glad över att Moniker körde klädbyte, det blev massa pluspoäng i min bok för det, så himla värd tredjeplatsen enbart för det (att klädbytet sen inte var med från början utan lades till i andra chansen, för att sen i finalen ha ändrats en gång till och nu innefatta glitter ger såna otroliga pluspoäng så ni vet inte. Jag älskar folk som verkligen tar chansen att ändra numret och bjuda på lite suprisor. Det är extremt sällan det händer i schlagersammanhang och jag undrar varför?)

Nu, falafel.



4 kommentarer:

Linda sa...

Du skriver så varmt om den där Linda att jag nästan börjar gilla henne jag med! :D

hannah sa...

ja men vad bra då kanske fanbasen utökas till nästa gång hon är med:)

j sa...

heja linda! och danny!

hannah sa...

exakT!