torsdag 17 mars 2011

Äckligaste inlägget ever

Idag är jag lite trött, hade ett bra sovläge igår, brukar annars ha svårt att sova på kvällarna men jag låg i sängen innan tolv och kände mig alldeles lagom slut. Precis innan jag skulle somna nämnde jag dock mina två favoritlukter, för jag var så harmonisk ju, bebis och pommes. Så när jag ligger där och tänker på bebis och pommes säger min kära sambo typ tänk om man skulle kombinera dem. Och sen tänkte jag ju bara på friterad bebis och kunde ej somna för jag hade världens äckelkänslor. Det var lätt att få igång tankarna för jag såg gång en megaläskig film där de åt dumplings fyllda med foster (var ej jag som valde filmen).
Så därför är jag trött. 

Från det ena till det andra, vår hall är ett kaos allt som oftast. I ett försök att piffa upp den klädde jag om bruna hattlådor från Ikea, vilket slutade med detta:
Klistrade bara fast tyget och banden. Det är extremt skönt att klistra lite då och då, önskar man kunde limma kläder för det går ju så mycket snabbare än att sy.
 Okej okej.

2 kommentarer:

Linda sa...

Satt länge och funderade på vad som skulle va äckligt med det här inlägget, och kom till sist fram till att det var det där om fosterna. Är typ också lite trött.

hannah sa...

haha ja och friterad bebis är också rätt äckligt, typ det äckligaste jag kan tänka mig!