onsdag 30 mars 2011

Lyckans ost

I väntan på att min kille ska komma hem (jag längtar mycket fastän han nu bara varit borta i tre dagar. Jag är lite av en tönt på det sättet. Kan tex knappt sova i sängen när han är borta så jag har campat i soffan, känns mindre ensamt så. Fast egentligen handlar det inte så mycket om att jag är en tönt som det handlar om att jag har världens bästa kille, det är liksom det, svårt att inte sakna den token.) tänkte jag visa en födelsedagspresent jag gjorde åt honom:
Att göra en t-shirt med tryck är inte så svårt (förutsatt att ens symaskin går sönder mitt i vilket ju min som bekant gjorde) men ganska kul för man kan ju liksom göra vadsomhelst. Nu valde jag fiskar och blev nöjd med själva trycket. Tyvärr höll det sig inte perfekt i tvätten och jag vet inte riktigt vad jag skulle kunna gjort fel denna gång. Har någon ett bra tips på bra textilfärg som håller bra är det välkommet!
 Jaja. Nu ska jag diska undan efter svullarmaratonet jag och Joel hade igår, fy satan vad mätt jag var. Bland annat åt vi Estrellas double cheese chili-chips och jag säger det här med, fy satan så jävla gott! Obs att jag har mailat dem och bett på mina bara knän att typ skaffa fram ett ostchips som håller måttet för flera år sedan.
Gud hör bön. 
Jag tycker verkligen alla människor ska köpa dessa chips, alltså livet blir ej bättre än så. 

4 kommentarer:

Linda sa...

Köp mycket chips så dom inte slutar med din nya favvosmak!

hannah sa...

det var lite så jag tänkte! typ dels köp dem för att de är sinnessjukt goda, dels för att estrella inte ska tro att det bara är jag som gillar cheesen

Anonym sa...

De där svarta, nere i högra hörnet, är det rovfiskar?
/Robert

hannah sa...

kanske det kanske! nåt konstigt är det iaf