tisdag 29 mars 2011

Middag med älskaren

Som jag nämnde är jag ensam någon dag och passar således på att vända på dygnet. Alltid när min kille far bort så säger jag till honom, jaha då passar jag på att äta middag med min älskare.
Jaha säger han då, inte speciellt brydd, men det är alltså bara för att han förstås redan vet vad jag fiskar efter. Ska du inte fråga vem det är? säger jag då, och till slut frågar han motvilligt vad heter han då? varpå jag äntligen kan komma till poängen och skrika
DR OETKER hahahahaha 
Jag tycker det är ganska kul faktiskt, men jag får som sagt sämre och sämre respons för varje gång jag drar skämtet. Ikväll var faktiskt doktorn inte ens här, utan jag tog en Billy's, lite otippat va, några år sedan sist. De är faktiskt riktigt goda om man gör dem i ugn, men jag inser att för gemene man försvinner väl något av poängen när man måste vänta en 25 min på sin micropizza.
Hursom har jag ju nu ett ypperligt tillfälle att vidareutveckla mitt skämt och säga att jag skaffat mig en annan älskare varpå J rimligtvis måste fråga vem nu det kan vara och kanske kan jag då få lite bättre respons iom att han inte hört den om Billy förr. Vi får se. Jag missar aldrig chansen att dra ett riktigt kul skämt men jag avvaktar till imorgon då det känns olämpligt att ringa och väcka honom nu, fastän jag saknar honom.

2 kommentarer:

Linda sa...

Haha du är en av de två roligaste jag känner! :D Och ja, brallorna kommer från H&M. De är i samma material som de svarta jag visat i bloggen. Härligt tunt och fladdrigt tyg. De har resår nere vid vristen och är en aningens för korta (på ett snyggt sätt!) och de kostar 199 kr. Puss kram din toka.

hannah sa...

WIIII topp två inte dåligt!
ska gå och kolla om de finns på hm här för jag tycker de var riktigt snygg! POK