torsdag 3 mars 2011

Skjorta och meddelande till eventuella friare

Igår fyllde Johannes år så jag hade gjort några grejer till honom i present. Den första presenten jag köpte åt honom var för fyra år sen och då var vi inte riktigt ihop än så jag ville inte överdriva utan köpte Fakta om Finland som pocket, på inrådan av F som ju tyckte att en inbunden bok skulle vara lite overkill och verka lite desperat. Nu har han inte läst den än så jag har slutat ge romaner i present, men han fick bland annat denna:
Mönstret var rätt lätt att göra, alltså är inte van vid herrkläder men de är ju så raka de där killarna, inga bröst (oftast) att ta hänsyn till osv. Sydde dit initialerna på fickan för hand.

Jag hade, som vanligt, stora problem med att få fast kragen på ett snyggt sätt så jag hade några mindre sammanbrott över det. Men jag fortsatte iaf, för jag är så himla snäll och vill ju ge bra presenter. Sen är jag himla rolig med, har tex. en jättebra vits på lager som jag ska skicka in till GP. Lagar också sjukt god mat.
Om det nu är nån som blir lite avis och inspirerad och vill utmana J och bli ihop med mig (vem vet, kanske ställa sig under min balkong med gura och riva av you to me are everything, ja jag gillar sånt) så bör man inte förhasta sig. Är också extremt morgontrött, är slarvig, skrattar åt mina egna skämt och har ett brett humörspektrum.

5 kommentarer:

Christina sa...

Vad du är duktig!

Linda sa...

Håller med Christina! Skickligt!!!

hannah sa...

TACK:)

j sa...

tack för skjortan! :)

hannah sa...

varse!!!:):)