torsdag 30 juni 2011

Hejdå juni

Sydde också denna av fyndtyget:
Lite veck mitt på, franska sömmar och en rätt tajt modell i allmänhet, så tajt att det var lite knepigt att dra på dockan den, men det gick.
Och så tänkte jag på en grej, att jag är himla dålig på att visa baksidan av saker här. Alltså för det mesta måste det ju ändå till lite jobb där med, tex på denna ser det ut såhär:
ETT HÅL!!!

Åh just nu grillar grannarna känner jag, oset fyller hela lägenheten, så himla somrigt. Blir hungrig. Jag har ju stekt rätt mycket (denna sommar ska jag unna mig själv att vara brun, sen är det finito med det av rynk- och hudcancerriskrelaterade anledningar) och idag läste jag Jpod av Douglas Coupland. Såklart tyckte jag inte den var lika bra som jag tyckte det jag läste av honom förut var. Alltså det är jobbigt att man blir mer kräsen med åren. Nu tyckte jag iofs den var okej men fick jättemycket jobbiga mansvibbar, allt som allt var den ju ändå bra (typ tre fyrar). Nästa gång jag går till biblioteket ska jag låna minst fem böcker, känner att det börjar bli min nya grej. Åh så bildad denna obildade tölp ska bli! Eller kultiverad kanske mer? Bildning får man kanske mer av faktaböcker och det läser jag ju jämt.
Kultiverad, det är det jag ska bli.

2 kommentarer:

j sa...

oj! minst 5 böcker, kulturigt värre!

hannah sa...

ja men visst, ingen ro och ingen rast!