söndag 26 juni 2011

Mr. Big

Hade en världsmysig midsommar i fredag, ute på Sveriges tredje största ö. Igår var jag dock tröttare än tröttast.
Sov hela förmiddagen, släpade mig upp och ut i trägårn (ja nu har ju vi ingen trädgård egentligen, men årskort på Trädgårdsföreningen så jag tänker att det är vår) där jag typ somnade igen som en annan lodis, på magen, på en filt. Sömnen utomhus är aldrig så djup, för jag ligger hela tiden och oroar mig för fästingar. Sen gick jag hem, och sov lite till. Vaknade. Såg Sex and the city-filmen för andra gången. Är egentligen liiite för ung för att relatera till det. Ex. Mr Big har för mig alltid varit en gubbe och Carries kärlek till honom ej speciellt relaterbar. Meeen det går ju an (inte minst för att jag också sett tvåan och den var ju typ det sämsta jag någonsin sett så ettan känns ju asbra i jämförelse) och kläderna är ju extremt "roliga" (superbrudiga tjejen slår till, får väl väga upp det med att jag egentligen hade tänkt se Beowulf med glömde att den gick).
Efter det somnade jag. Igen.
Så. Jag har egentligen inte gjort nåt alls. Så det så. Men idag har jag sytt lite, så jag kanske visar det sen, okej?

2 kommentarer:

Rhymenocerous sa...

Okej, gör det.

hannah sa...

hehe jag ska är bara lite seg!