söndag 21 november 2010

En vecka senare

Såhär va, för en vecka sedan var det ju fars dag, så jag skickade ett kort till världens bästa pappa. Nu har det hunnit fram så här är det:
Jag använder för det mesta vanliga sax till sånt här, men när det handlar om lite pilligare grejer, som björnens päls, skär jag ut dem med kniv.

Vill påpeka att jag inte tycker man ska ha djur på cirkus. Speciellt inte dansande björnar, det är ren och skär ondska. Möjligtvis kan man ha får, jag gillar inte får så mycket (de känns väldigt falska). Och småkryp, typ spindlar och skalbaggar. Fast det skulle vara en ganska vidrig cirkus så jag tror inte det är en bra idé heller.

Nej men allvarligt. Var snäll mot alla djuren. De gulliga, ulliga, äckliga och falska.

9 kommentarer:

Linda sa...

Får är gölliga! Och Roberts kort är jättegölligt.

hannah sa...

Vill inte vara sån men jag tror du tänker på lamm, de är gulliga. Vuxna får, njae, inte lika gulliga va!
Fast jag tycker ju att man ska vara snäll mot ALLA djuren. Det gäller även människor! PEACE!

Linda G sa...

Fint illustrerat!!

hannah sa...

Tack Linda!:)

Lit de Parade sa...

Jättegulligt o fint!

M @ Lit de Parade

j sa...

kanske det finaste kortet du gjort?!

hannah sa...

tack, vad snällt:)

Robert MacNil sa...

Får jag lammna en åsikt? Är malllig att JAG fick det fina kortet.

hannah sa...

Ja nåt ska du väl ha när du uppfostrat mig så bra pappa;) jag blir glad att du gillade det!