lördag 28 mars 2009

Saker som ni inte får se

Idag har jag avslutat projektet som orsakade kaoset på golvet. Tyvärr tog batteriet slut i min kamera precis just nu, och vi hade inga nya, så jag kan inte visa den för er. Men imorgon så kommer det ett inlägg, lovar!
En annan sak jag inte kan visa är ett pyssel jag sett idag. Eller pyssel och pyssel, vi var och kollade på en jättegullig utställning med folkkonst. Där hade en gubbe byggt de flottaste miniatyrmoskéerna man kan tänka sig. Han hade blingat dem med ljusslingor, allt detta hemma i vardagsrummet. Jag vågade inte fota fastän Johannes sa att ingen skulle bry sig, men finns det en skylt med överkryssad kamera finns det.
/H (Sveriges laglydigaste person)

1 kommentar:

Linda sa...

Nu har jag fått en anledning att slå upp ögonen ännu en dag!