måndag 9 mars 2009

Och så rusar vi efter vindruvorna allihopa!

Gissa om jag har burit grejer den senaste tiden! Men nu börjar vi i alla fall komma i ordning i nya lägenheten, inte så pass att det är värt att fota men kanske så pass att det går att pyssla. Tills vidare får ni se vad jag gör på dagarna, det här är en exponering som jag och en klasskompis gjorde på Myrorna för ungefär ett år sedan. Det som brukar sälja bäst i såna här exponeringar är plastfrukten och plastblommorna. Jag vet inte vad det är med folk men de blir som tokiga av lycka när de får syn på artificiell växtlighet.



/T

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi vad fint! :) Ja, jag har insett dollarstores storhet, för de har fiiiina tygblommor jättebilligt! Dom dör ju inte liksom... och vindruvorna skrumpnar ju inte... hehe

hannah sa...

vad fint! fast jag förstår folk. och jag håller med kristin om dollarstore, de har världens finaste billigaste plastblommor. dock inga vindruvor som synd är.../H