onsdag 27 juli 2011

Update

Förra gången visste jag ju inte ens vilken dag det var, det var ju torsdagens och inte fredagens! Meeen whatever.
Livsnjuter.
Äntligen en riktigt varm stekig sommardag. Älskar när det är så varmt att det bildas en pöl av svett i naveln (ja kanske lite äckligt?) Min navel är förövrigt bottenlös, alltså det finns liksom inget golv i den, har googlat lite på detta och det visade sig att det inte är helt ovanligt, vilket kändes skönt att veta för jag har aldrig sett någon annan IRL.
En annan sak jag googlade är hur man bäst beskär vinbärsbuskar. Det visade sig vara ett rätt omtvistat ämne. Förslagsvis någonstans under våren, sommaren, hösten eller vintern. Antingen tar man de yttersta grenarna eller de innersta, eller bara på en sida. Testar mig nog fram.

Har också sytt en och annan grej, så jag lägger nog upp det här.

4 kommentarer:

Linda sa...

Din navel e bäst.

hannah sa...

TACK!!!:)

j sa...

vinbärsbuskarna blev ju bra också!! :)

+ god sylt

hannah sa...

japp det blev mycket bra! hade ju bra medhjälpare med!