onsdag 6 maj 2009

Återuppståndelsen

Idag har jag avslutat en jättelik hemtenta vilket känns rätt bra. Äntligen får jag lite tid att pyssla igen.
Ni vet fisken, som jag brände sönder? Nu har jag ialla fall "lagat" den. Det var den nedre mudden jag förstörde med mitt hänsynslösa strykande, som tur var. Alltså inte tur att jag förstörde den men att det bara var den biten och inte själva fisken.
Såhär ser det ut:Fisken gör sig inte rättvisa på bild men den är rätt så tacky-och det gillar ju jag.
Om ni tittar noga ser ni att den är lite skrynklig, det kommer allt jag lägger upp vara från och med nu. Jag har nämligen förstört ett till plagg efter fisken så nu har jag strykförbud.
/H

3 kommentarer:

Linda sa...

SÅ himla underbar!

j sa...

ja den är faktiskt jättefin! organiska motiv är din grej hannah, dvs djur och blommor! katten är ju t ex en klassiker. fast du har även gjort bra robotar.

j sa...

fint med halsbandet till också