måndag 6 april 2009

Något att stoltsera med i vilda västern.

Jag råkar veta att cowboysarmodet är ganska så hett i vår och då tänkte jag lite överlägset att jag är väldigt mycket före min tid eftersom jag gjorde den här scarfen för flera år sen. Det är helt vanligt schablontryck på molltyg och i sann handarbetsanda är den lite sned och vind men jag har hört att det ska vara charmigt så låt gå för det.

Jag vill ju inte bara komma med en massa ursäkter för att jag bara lägger upp en massa gamla grejer men nu kommer det en till. (Oj oj, tänker ni nu och så ser ni lite så där smått irriterade ut känner jag.) Men det är så att jag ska söka ett riktigt jobb och håller således på och sliter med min portfolio. Det tar längre tid än vad man kanske kan tro. Jag trodde till exempel att man bara kunde promenera ut på stan och köpa en lämplig portfolio och fylla den med tjusiga bilder men tji fick jag. Till och med själva grundmaterialet lyser med sin frånvaro. Men lovar ni att hålla tummarna för mig?


/T