torsdag 1 januari 2009

Pysseltorka

Nu har det varit lite dåligt med uppdateringen från min sida. Det kan bero på att jag befinner mig i Boden och pysslet är inte riktigt på den nivån det brukar vara. Igår försökte jag utan större lycka sprätta upp knapphål med en morakniv innan jag kom på att det bästa var en nagelsax! Lite svårt att ta bilder här med men här kommer en grej jag gjorde innan jag for hem för jul. Det är en necessär som jag gav till min lillebror i julklapp. Sydde den på overlockmaskinen, kanske egentligen inte så passande men jag vill ju använda den så mycket som det bara går. Tyget har sin charm, även om det kanske inte syns så bra, det är tryck med textremsor på. Konstruktionen är mycket enkel, fyrkanter och trekanter. Tryckknappar på locket att stänga med.


/H

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken fin!