lördag 24 april 2010

Glada dagar

När det kommer till kläder tycker jag det är precis lika viktigt med bekvämlighet som med god smak. När det gäller byxor föredrar jag antingen riktigt lågt nittiotalsskurna eller högt skurna. Allra helst höga men verkligen inte mitt emellan. Det trycker på helt fel ställen och det finns inget utrymme att frossa. Dessa byxor är i en lite gubbig modell, minus rosetten då, och är väldigt bekväma att exempelvis jazza runt i:

Annars är min absoluta favorit alla kategorier att bära morgonrock. Bekvämare blir det inte. Möjligtvis med kaftan, då slipper man ju skärpet i midjan med.

I övrigt är jag på mycket bra humör idag, mamma är, trots vulkanaska, på besök här och solen skiner.
/H

5 kommentarer:

Caro sa...

Älskar att du rankar kläder utifrån hur pass bra man kan frossa i dem. ÄLSKAR!!!!!!

Linda sa...

Nej kaftan är helt jäkla värdelöst. Det är som att gå omkring klädd i en GLIPA- kallt!

hannah sa...

carro: jag säger som scouterna, alltid redo!!! hehe
linda: ja men när det är varmt kanske:)

j sa...

fina brax :)

j sa...

också bra att du rangordnar byxorna efter om det går att jazza runt i dom - mycket viktigt tycker jag!