torsdag 12 november 2009

En ny apa

Det är trist att vara sjuk. Har försökt plugga lite idag och det gick sådär. Sen har jag även gjort om lite här på bloggen. En ny header tex. och återgått till den gamla designen. Den är egentligen mycket snyggare i grunden men svårare att arbeta med då den är så enkel, och jag som inte är fröken HTML direkt (vem är det nuförtiden hallå tvåtusentalet säger jag) behöver en hel del förarbete för att vara bekväm. Men men, nu får det bli så, utseende före funktion.
Apan i headern har jag köpt på Kvibergs marknad som jag nu läst ska stänga. Det är så fruktansvärt sjukt och trist att de ska tvingas stänga så jag vet inte vad. Jag rasar. Birgny är ju tex köpt där med. Jävla samhälle.
Kände att jag blev lite sur nu så jag passade på att msn:a med Johannes som sitter i rummet bredvid, och som också haft svinis, vilken låt som är bäst att lyssna på när man är sur och ska bli glad. Han svarade rätt många med bland annat den här med Brita Borg. Så är ni sur som jag, lyssna på den.
Nu ska jag vara oetisk och gå och handla trots att jag antagligen smittar, men vad ska man göra.
/H

5 kommentarer:

j sa...

fin header, fin apa, bra låt, trist att va sjuk

Christina sa...

Varför stängs Kviberg? Tur att Birgny ej kan bli smittad av er med tanke på hur lät apor blir sjuka.

hannah sa...

Jag tror att de ska bygga bostäder där istället. Har alltid varit mycket tjaffs med det där, många som vill ha bort det för de tycker det är för stökigt.
JA det är tur det:)
/H

Robert sa...

Tur att jag hunnit med att besöka Kviberg, med sitt härliga myller. Hoppas att de hittar ett nytt ställe att vara "stökiga" på.

hannah sa...

Ja det får vi verkligen hoppas, vore trist om det försvann helt!
/H