fredag 2 oktober 2009

En gul kruka

I några veckor nu har jag snorat runt, hostat lite smått och halsen har ömmat. Måste erkänna att jag är lite bitter över det faktum att jag inte fått svinis än. Förkylning är liksom inte respekt nuförtiden. Svininfluensan känns för mig som en stor häftig fest, alla var där, men inte jag. Jag var förkyld. Och nu är det över har jag hört. Jag har decouperat lite med, bland annat denna kruka:
Innan var den alltså enfärgad. Nu är den blommig. På sidan står ett av mina många porslinsdjur. Nu ska jag iväg och träffa en riktig hund, utomhus går det ju bra.
/H

4 kommentarer:

Linda sa...

Fin! Jättefin! ...och du, dom flesta som fått svininfluensan har beskrivit symtomen som vid en ordentlig förkylning. Jag tror absolut att det var influensan du hade!

j sa...

en kul gurka?

hannah sa...

Linda, jag hoppas det men å andra sidan kommer jag ju aldrig få nån sympati då..
Johannes, kul vits!
/H

Christina sa...

Snygg bakgrund och snygg kruka.