tisdag 2 mars 2010

Mitt ljuva tiotal

I tisdags firades födelsedag här hemma. Jag gjorde chokladmousse medan Johannes var på jobbet eftersom jag vet att det är lite av en favorit för honom (glaset med lite i var till mig för jag är inte lika förtjust).

Glasen var för höga för att rymmas på hyllorna i kylen, så jag ställde dom i dörren. Fast det skulle jag inte ha gjort, för när jag sedan öppnade dörren så hände det här:

Jag blev lite ledsen ett tag men så slog det mig att det skulle bli ett bättre blogginlägg om jag även fotade kraschen. Så då blev jag glad. Tiotalet! Plus att jag som man kan se på första bilden hade fyllt två plastmuggar också och de klarade sig så lite mousse blev det ändå till slut.
/H

2 kommentarer:

j sa...

det var gott!

hannah sa...

va gott att det var gott!
/H